שותפה אדמיניסטרטיבית צמודה, שמסדרת את העסק מאחורי הקלעים ויוצרת עבורך תפעול שזורם בקלות.

חובבת מושבעת של סדר, תיאום ואדמיניסטרציה (כן, יש דבר כזה!)
בעלת ניסיון של שנים בניהול ותפעול עבור בעלי עסקים, מנחי סדנאות וריטריטים, מובילי דעה, מנהלי הייטק ומשפיעני רשת. אני כאן כדי להוריד ממך את כל מה שלא חייב לעבור דרכך ולוודא שהכול מתקתק: שירות לקוחות, ניהול יומנים, הפקת חשבוניות, תיאומים, תכנון שיווקי ועוד.

טיפול מלא בתיאום פגישות, סדר יומי, ותיאום מול לקוחות וספקים, כדי שהיומן יזרום ולא ינהל אותך.

ניהול רישומים, הפקה, הזמנות, קשר עם ספקים וליווי מאחורי הקלעים לפני ואחרי האירוע.

שיחות, תגובות, מעקב גבייה, הפקת חשבוניות וניהול מסודר של לקוחות קיימים וחדשים.

סידור תיבת המייל, מענה ללקוחות, ניהול התכתבויות ובניית סדר עבודה שמאפשר שליטה ונשימה.

כל מה שמצטבר, מתעכב או דורש יד מסודרת ומדויקת - אני מטפלת ויוצרת תהליך עבודה שקט ויעיל.
אפשר לשלוח לי הודעה או לקבוע שיחת היכרות קצרה, בלי התחייבות
את הניסיון שלי רכשתי בתפקידי אדמיניסטרציה ותפעול בחברות עסקיות, בסטארטאפ, בוואלה. ובנוסף, במסגרת תפקידי כרכזת סניף במעוף – הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים של משרד הכלכלה, שם ליוויתי עשרות יזמים ויזמיות, למדתי לעומק את הצרכים שמאחורי הקלעים של עסק עצמאי, ופיתחתי שיטות עבודה חכמות שמביאות תוצאות.

כל עסק עובד אחרת. שירן בונה שיטת עבודה מותאמת, לפי הקצב, הצרכים והעדפות שלך.

תשומת לב לפרטים, תגובה מהירה ושקיפות מלאה לאורך כל הדרך. שירן זמינה, נוכחת ומנהלת את העבודה ברוגע שעושה סדר.

עומסים, שינויים, אירועים מיוחדים, תקופות רגישות – שירן יודעת להיכנס לפעולה, להוביל ולדאוג שהכל יקרה בזמן.

ניהול מאחורי הקלעים שמונע פספוסים, עומסים ותקלות. הלקוחות מרגישים שיש להם גב שעובד בשבילם.
כשהעסק רץ, כל פרט קטן משפיע. העבודה איתי מבטיחה תפעול מסודר, מענה מדויק וחשיבה שמסתכלת כמה צעדים קדימה. אני מתכללת את מה שקורה מאחורי הקלעים, יוצרת יציבות ושקט, ומאפשרת לך להתפנות באמת למהות של העסק ולצמיחה שלו.

כל עסק עובד אחרת. שירן בונה שיטת עבודה מותאמת, לפי הקצב, הצרכים והעדפות שלך.

תשומת לב לפרטים, תגובה מהירה ושקיפות מלאה לאורך כל הדרך. שירן זמינה, נוכחת ומנהלת את העבודה ברוגע שעושה סדר.

עומסים, שינויים, אירועים מיוחדים, תקופות רגישות – שירן יודעת להיכנס לפעולה, להוביל ולדאוג שהכל יקרה בזמן.

ניהול מאחורי הקלעים שמונע פספוסים, עומסים ותקלות. הלקוחות מרגישים שיש להם גב שעובד בשבילם.
"שירן נכנסה לעסק שלי כמו חמצן. היא סידרה תהליכים, יצרה סדר במיילים ובתיאומים, ובזכותה חזרתי להתמקד בעבודה המקצועית. יש לה יכולת נדירה לראות קדימה ולפתור דברים לפני שהם קורים."
"מהיום הראשון הרגשתי שיש לי גב. שירן מדויקת, רגועה ומנהלת את הכל כאילו העסק שלה. תיאומים, גבייה, שירות לקוחות - הכל מתקתק. מאז שהתחלנו לעבוד יחד, יש לי שקט ורציפות בעסק."
"אני מנחה סדנאות, ותמיד הייתי טובע בלוגיסטיקה שמסביב. שירן לקחה את כל הניהול על עצמה - רישום, תיאומים, קשר עם ספקים - וההבדל פשוט מורגש. סוף סוף אני יכול להתמקד בתוכן ובאנשים."
ריכזתי כאן את השאלות שחוזרות הכי הרבה מצד בעלי עסקים, מנחים ומשפיענים. אם משהו לא מופיע כאן – תמיד אפשר לשלוח לי הודעה.
השלב הראשון הוא שיחת היכרות קצרה, בה נבין את הצרכים שלך, את אופי העסק ואת עומס המשימות.
לאחר מכן נצא ל־חודש היכרות ותיאום ציפיות, שבו אני לומדת לעומק את אופן העבודה שלך, מה חשוב לך, ומה יכול להשתפר.
ביחד נבנה תוכנית עבודה מסודרת, כולל חלוקת תפקידים, סמכויות, זמינות והעדפות תקשורת.
בסיום, תוכל לבחור את חבילת הליווי שהכי מתאימה לקצב שלך ולעומס בעסק.
ומשם - מתחילים לעבוד בצורה זורמת, ברורה ומדויקת.
אנחנו מתחילים בשיחת היכרות קצרה, בה אני לומדת את הצרכים שלך וממפה את המשימות.
לאחר מכן נבנה יחד סדר עבודה מסודר ונתחיל תפעול בפועל בצורה הדרגתית ומדויקת..
בעיקר דרך ווצאפ ומייל - מה שנוח לך.
בזמן אמת אני מעדכנת, מתאמת ומסדרת משימות כדי שתישאר בתמונה בלי עומס.
אני זמינה בימים א׳ עד ה׳ בשעות העבודה, עם מענה מהיר ככל האפשר.
כמובן שיש הבדל קל בין החבילות - אבל תמיד יש לך גב.
בוודאי. כל עסק עובד אחרת ואני מתאימה את השירות לפי קצב, עומס, נפח משימות ומטרות.
זה אחד היתרונות הגדולים בעבודה איתי.
במצבים כאלה אני מגבירה את הסיוע בהתאם לצורך - תיאומים, רישום, גבייה, ניהול ספקים ועוד.
אני שם כדי לוודא שהדברים קורים בזמן וללא תקלות.
למי שרוצה ניקוי עומסים נקודתי וקפיצה לסדר.
ליווי קבוע וגמיש שמחזיק את התפעול השוטף של העסק.
למי שמחפש שותפה אמיתית לניהול ותפעול עמוק.